2016. január 2.

What can happen in a second

(Szoval van egy ilyen kis lista '642 things to draw' es '642 things to write about'. Meg talan 2014 elejen elkezdtem a rajzolosat, tok jo volt. Aztan lett egy pasim es abba maradt. Kellene mar valami olyan pasi, aki meg inkabb inspiral nem forditva. Na mindegy. Most elkezdtem nezegetni a masikat, es megtalaltam a lista egy reszet. Gondoltam probalkozom ujra kreativkodni 2016-ban. Szerintem a rajzolosat is folytatom aztan majd jol megmutizom. Ja, meg a sutos project is kicsit alszik de nincs feledve.)


What can happen in a second


A kezein levo barazdakat nezegetve erre azt valaszolna az Elet. Ed Sheeran koncertjegyek eladva. Valoszinu egy csomo baba jon a vilagra. Ha jol tudom a tusszentes is valami tok gyors. Csok. Egy kimondott szo amit nem lehet mar vissza vonni. Kisut a nap. Mosoly. Fenykep. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése